#metHilde

In welk Vlaanderen willen we leven? Dat is dé vraag waar het zondag om draait.

Voor ons is die keuze zonneklaar. Wij kiezen voor een hoopvol, positief verhaal en een Vlaanderen #metHilde. Het is hoog tijd om alle positieve krachten te verbinden en een redelijke stem te geven aan al die Vlamingen die vooruit willen. Vlamingen die in een hoopvolle toekomst geloven voor de volgende generaties, onze kinderen, onze kleinkinderen.

#Gezin & gezondheid

#Veiligheid & justitie

#Slagkrachtige overheid

#Onderwijs

#Jobs & koopkracht

#Milieu, klimaat & mobiliteit

met Hilde

Verkiezingen. Dan wordt er veel beloofd. Maar voor mij gaat het maar om één ding: goed kunnen samenleven.  En dat doe je door elkaar te vertrouwen en sterker te maken.

Door geen energie te steken in geruzie, maar te zoeken naar oplossingen.  Door ruimte te geven aan wie vooruit wil, en zorg te dragen voor wie minder kansen heeft. Door kordaat op te treden tegen wie geen respect toont, en bescherming te bieden aan wie het moeilijk heeft. Door frustratie en ongenoegen om te zetten in veerkracht en positieve energie.

Die veerkracht, die werkkracht en wilskracht van de Vlaming, wil ik elke dag koesteren. Daar kunnen we energie uit putten om te werken aan wat nog beter kan.

Dat sterke, warme, verbonden Vlaanderen is mijn passie. Het is mijn missie.

Daarvoor kan u op mij rekenen. En op mijn partij. Want een stem voor CD&V, is een stem voor mij. En voor een warm, rechtvaardig en verbonden Vlaanderen.

Hilde